"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 18 februari 2012

Störigt...

...att vakna genomförkyld!

Hade skitkul igår. Bra drag på den där tjejfesten!! Jisses... :D
Jag har en jäkla förmåga att alltid glömma saker hemma hos folk, och så även igår... Mitt Mastercard och körkort... Låg i mitt mobilfodral.. Fördral, födral, vad fan heter det?? Jag blir så trött på mig själv.

Och vilken dålig tajming med förkylningen... Ska ju jobba mig till Thailand i morgon... :(
Ska verkligen ta det lugnt idag. Det blir hämtemat från Vespa och Melodifestivalen för hela slanten.
Och ett berg av näsdukar.
Ja, till förkylningen, då.
Inte Melodifestivalen.

Gläder mig att se Björn Ranelid.
Älskar den karlen!
Han är så totalt sig själv. Såna människor går hem hos mig.


Nu ska jag fortsätta ligga i fosterställning.

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Godmorgon och välkommen till klubben!
Lite kärringtjaffs här slarvmaja ;-) Det heter fodral, Ranelid är ett drygt äckel och jag ska köra samma sak som du idag, minus hämtmat. KRAM

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hoppas du får en lindrigare variant än jag fick med 39,5grader i flera dagar... Krya på dig.

Unknown sa...

En stilla undran....är förkyndning = en släng av vinskallevärk...?

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Nä, JAG, det är riktigt förkylning. :(((