"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 26 februari 2012

Sommarlunch...

Detta brukar jag käka ganska ofta om sommaren...


Stekt haloumiost med halverade pärltomater och färsk basilika... Och osten ska vara ganska rejält stekt i olja, så den blir lite krispig på ytan. Såå gott!
Och med dagens väder kunde jag ju bara inte låta bli att göra just denna sommarlunch.

Är inne i en ätarperiod. Hungrig hela tiden. Och det är ju bara att käka på tills jag blir mätt, då,då...
Ikväll blir det lax i ugn med citronsås, pressad potatis och kokta grönsaker.
Nomnom...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Jess sa...

Det där ser gott ut, en klar favorit på sommaren, men varför inte nu också?
Jobbigt när man är hungrig hela tiden tycker jag. :)

Fru Venus sa...

Håller med, supergott!
Här är en till som är hungrig mest hela tiden...

Susanne sa...

Smarrigt, ska testa när grillsäsongen sätter igång.

Ting sa...

Gott!
Det blir min lunch imorrn!