"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 12 februari 2012

Jag gillar oldfashion...

...i alla fall när det kommer till TV-program.
Så häromdagen skaffade jag mig TV4 Guld. Asnajs, juh!!
Här har ni Columbos störste fan! Och alla 70- och 80-talsserier jag kan kolla nu... Shogun, Par i hjärter osv.. Fabulöst!

Det var så himla kul att se C! Vi moffade semlor som om det gällde livet, och uppdaterade oss på vad som hänt de senaste 9 (!) månaderna. Mycket nöjd att jag svängde förbi honom i Kbh!

Snackade med sonen i telefon. Han är på 2 veckors skidsemester med sin pappa. Jag berättade att jag jag köpt nåt fint till honom, och att jag tror att han blir glad för det. Så säger han; "Det blir jag helt säkert".
Amen. Hur go´e min påg?? Utan att veta vad han får, säger han så.
Älskade onge!

Nu går tvättmaskinen på högvarv och magen börjar kurra... Och det lockar definitivt med en liten lur på soffan om en stund.
Ja, herre jösses, vad bra jag har det!!
Och Potatisåkern är alldeles vit av snö.
Snyggt!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Jag skulle också vilja ha den kanalen, men det finns en risk för att jag aldrig lämnar soffan då ;-)
Du är underbart positiv, vet du det! KRAM