"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 11 februari 2012

Bildkavalkad...

Har några bilder kvar att visa från senaste jobbrundan i Thailand/Dubai...


Den där jättepoolen i Krabi... Den är verkligen jätte...



Det börjar bli kväll..


Dags att äta... Mmmm...


Så hoppar vi till poolen i Dubai. I nya solbrillorna jag fick i julklapp! Av mig själv. Snällt av mig!


Framför Ni-vet-var...


Och den bild jag korat till "Veckans Bästa"..


Ok, denna är också bra...


Ok, ok, ni får en sista...


Så. Nu ska jag sluta tjata om det där höghuset... ;)))

Förresten.
Jag blev ju lång i huvudet som ett laputabröd när jag upptäckte att man inte kan se reprisen på Melodifestivalen på SvtPlay. Helkass, ju...
Får väl passa tiden ikväll, då... Hrmpf...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Lippe sa...

Vilka härliga bilder! Den där poolen skulle jag vilja prova!!

Mia sa...

Wow, vilka bilder!
Stor kontrast till skitvädret Skåne bjuder på nu.
Kram