"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 12 januari 2012

Trotsar...

...jetlagen och steg upp "tidigt", halv tio... *Host*
Men nu är naglarna fixade hos duktiga L, och jag har tryckt i mig årets första semla!
Fy f-n vad god den var... Köpt på Amarant, Malmös absolut bästa konditori!
Varsågoda för den gratisreklamen! Det är ni värda!

Nu jävlar åker granhelvetet ut!
Hatar det... Kommer ha barr ända upp under ögonlocken, typ...
Sen har områdets container försvunnit, så vette fan var jag ska slänga åbäket...
Hm...
Brasved, någon?

(Bild snodd på nätet)

Har ju litta att stå i.
Får tjejerna på födelsedagsmiddag i morgon kväll.
Måste ju fira att det är sista gången jag fyller år med en 3:a i början... *ångest*
Har flera år haft samma meny när jag fyller år - just pga att det ska vara enkelt och att fokus ska ligga på att jag vill ha mina bästa tjejer omkring mig och umgås. Inte stå och kocka hela kvällen. Spagetti med köttfärssås, och kladdkaka med vispgrädde. Och vin... Alla gillar det!

Nå, got to go.
I´ts something about a tree...
Suck.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Pippsen sa...

Gud va gott med semla, du njuter av livets godsaker, hur gick det med granen?

Helena m. 4 sa...

Yes - but unfortunately for some of us it's gone since this summer...
(början-3:an alltså)
*djup suck*
;-)