"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 15 januari 2012

När man inte har nåt vettigt att göra blir det såhär... *skäms*

Snodde en grej av Fru Gårman...

39 frågor.

Here we go!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
    Nej..

2. Har du sett din bästa vän gråta?
    Ja.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
    Fick AD-droppar på dagis... Smakade asgott!

4. Vad åt du senast?
    Biff Greta och lite överblivet smågodis från kalaset...


5. Har du fått någon komplimang idag?
    Räknas det att bli kallad prinsessan..?

6. Har du varit med i en rättegång?
    Ja. Tyvärr. Det sorgligaste i hela mitt liv. Vårdnadstvist.

7. Är du polare med grannarna?
    Ja, en familj. Och vi är supertajta!

8. Vilka språk pratar din mamma?
    Svenska och Skånska. ;D

9. Vilka länder har du bott i?
    Sverige och Danmark.

10. Senaste piercingen?
     Ett hål i örat i gymnasiet. De första 2 fick jag som 3-åring...

11. När åkte du bil mer än 15 min senast?
      Igår...

12. Gay?
     Nope. Fast vissa börjar nog undra....

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
      Ja, i ungdomens da´r...

14. Har du äggat någon?
      Möjligtvis i ungdomens da´r... ;))) Typ vid nån utspark, eller så...

15. Har du täck någons hus med toalettpapper?
      Ja. När jag spelade Farmville...

16. Suger det här?
      Ja. Ju mer jag skriver, desto mer osäker blir jag på om det någonsin blir publicerat...

17. Har du varit på stranden?
      Öh, jaa... Det är typ det enda jag gör på vintern.... Lucky me!


18. Har du en stalker?
     Nej, tyvärr. Det hade varit trevligt med lite uppmärksamhet...

19. Mins du din musiklärares namn?
      Nej. Vi bytte hela tiden. Och musiklektionen var typ som en håltimme för mig... ;D

20. Hur bra är din syn?
      Absolutely perfect!

21. Har du varit på ett party?
      Ja. Vilken jävla fråga!?


22. Kunde du tänka dig att simma med hajar?
      Why?? Jag hyser ingen dödslängtan!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
      Vem av dem? Jag har 6....

24. Har du varit utomlands?
      Ja..

25. Har du sett din bästa vän naken?
      Det har jag säkert!

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
      Alla bröllop är Bästa Festen!!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
      De skulle i vart fall bli väldigt förvånade, eftersom jag slutade skolan för över 20 år sedan...

28. Var är dina syskon just nu?
      Alltså... Jag har 9... Det är som att hålla reda på en säck med loppor...

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
     En härlig dröm i går! Nu minns jag nästan inget längre, mer än att den var just härlig.

30. Vilken tid gick du upp i morse?
      8:15. Det låter väl bra..?


31. Vad ska du göra i helgen?
      Hålla kalas för min son som blir 15, samt åka till Thailand.

32. Vad står det i 4:e smset i din inkorg?
      Personlig grattishälsning som jag inte vill outa.

33. När var du riktigt sjuk senast?
      Om man bortser från influensor och magsjuka, så var det för ca 9 år sedan när jag höll på att dö i blodförgiftning...

34. Vem var den senaste kändis som du tog på?
      Alltså.. Jag tar inte på kändisar...

35. Vad finns i din bakficka?
      Där är inte plats till nåt.....

36. Har du färglinser?
      Nä.

37. Vad gjorde du kl 2 inatt?
      Glodde på Remington Steele och spelade Wordfeud. Jävla jetlag....

38. Vad är det första du gör på morgonen?
      Kollar telefonen.

39. Vad ska du göra efter det här?
      Gå och skjuta mig själv, för fan vilken meningslöst liv jag har eftersom jag sitter och joxar med sånthär! Nej inte bokstavligen skjuta mig, men ni hajjar....


Tataa!
XXX





3 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Hahaha- jaaa - har du inget bättre för dig ;)
NIO syskon??? sweet lord..
och vårdnasttvist.."stryker dig lite på kinden". Fan. Tungt.
Och så höll du på att dö. Herreguuud kvinna. Ditt liv är ingen grå dammtuss precis :)
Puss & kram!

Malla sa...

haha, snälla skjut dig inte! vi diggar dig massor!

äppelblomman sa...

Ha ha fan va underbar du är!! Kul att få reda på mer om dej! Och nej du får absolut inte skjuta dej;)
Puuuuss