"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 9 november 2011

Och vad har ni gjort idag, då?

Själv har jag varit lite hausfrau och haft besök av hantverkare...
Ny fläkt ska inhandlas, samt nya köksluckor. Och min nya tvättmaskin kom idag...
Jag kan fortfarande, efter 3 år, tycka att det är aslyxigt att ha egen tvättstuga i lägenheten. Och pajjar maskinerna så lyfter jag bara luren och så står där en ny inom nästan överskådlig framtid. Fattas egentligen bara annat, eftersom jag betalar fyra trilliarder i hyra...

Sen blev det god lunch med söta väninnan L på Fiskrökeriet på Limhamn. Stekt sill med potatismos och lingon. Ja, ni fattar...

IKEA säljer just nu orkidéer för 69 spänn. 2-stänglade. Och eftersom alla mina orkidéer bestämde sig för att kola exakt samtidigt, tog jag mig dit och införskaffade nya, tillsammans med de obligatoriska stearinljusen... Dock inga servietter...
Jag skulle också köpa en pall. Det glömde jag.

Nu ska jag fota mitt kök. Så ni kan se förvandlingen sen...
Före- och efterbilder is da shit, eller hur?!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

jaaaa tack till föreochefterbilder!
:D :D