"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 3 november 2011

Filmtårar...

Såg två filmer igår...
Först Svinalängorna.


Underbar. Grät som en piskad. Boken är också fantastisk...

Sen såg jag Something borrowed.


Sådär... Ingen film jag kommer minnas resten av livet. Det störde mig enormt att den manliga huvudrollsinnehavaren inte var särskilt snygg, samtidigt som han skulle spela killen alla vill ha. Jag hade fan inte velat ha´n.... Kate Hudson spelar en odräglig väninna, och hon gör det svinbra.

Varit administrativ idag. Shit vad det är booring... Tur man kan spela Wordfeud under tiden... Men fan jag åker på stryk... Definitivt fler förlorade matcher än vunna...Skit. Misstänker dock att någon sitter med fusk-appen... En okänd snubbe jag spelar med, inte ni, kära vänner!!!

Nå. Ikväll blir det en dark-walk med L. Fan vad det är mörkt tidigt på kvällarna! Jag ser ju inget! Så nu blir det reflexer på, och iväg på minimum 8 km. Skönt!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ska se Svinalängorna i helgen tänkte vi, är lite kluven då boken var så himla bra! Hoppas du får en trevlig nattsvart promenad ;-) Kram

Susanne sa...

Har inte sett någon av filmerna, så jag ser fram emot en gråtkväll ;)

äppelblomman sa...

Åhh ja jag tjöt som ett litet barn när jag såg svinakängorna..
Sov sött o adda gärna mej på WF om du vill vinna över någon;)
Kram K

Tjillevipp morsan sa...

Du hittade tillbaka trots mörkret? ;)

Kram! E