"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 17 oktober 2011

Hej och hejdå!!

Japp.
Bussy.
Ingen tid lust att blogga.
Favvisrestaurang i torsdags med finbesök ifrån Danmark.
I fredags var det afterwork, och sen hamnade jag på Glada Hörnan på middag med vansinnigt trevliga människor. Lördagen bjöd på bröllop (Systersonen och K) på slott! Jamen, ni hör själv... Det var sagolikt! Vackert brudpar, som redan nu är på plats i Rio på deras bröllopsresa...
Och som lök på den laxen frågade systerdottern och hennes sambo om jag vill bli gudmor till deras ännu ofödda dotter. JA! Med glädje!
I går var jag så trött, så trött...
Och idag packar jag resväskan.
I morgon väntar Gran Canaria och las Palmas. Åh, vad det ska bli kul att komma iväg. Sol, god mat och världens bästa kollegor. Säsongens första stopp känns alltid speciellt.
Bäst jag provar uniformen... mer än 3 veckor sedan sist... *Harkel*
Det kan ha uppstått problem på den fronten...

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan väl inte ge dig iväg o flyga nu? Vem ska då spöa skiten ur mig på Wordfeud?! //Åsa

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahaha! Jag kopplar upp mig på hotellets wifi, var så säker!!!

Susanne sa...

Ojjj, här händer det grejer

äppelblomman sa...

Lovley att du är tillbaka;-) Har saknat dej! Vilken underbar helg du haft!! Åh så ska du bli gudmor! HÄRLIGT!!
Kram K

Tjillevipp morsan sa...

Du lever livet med andra ord :) som det ska vara och ditt liv låter härligt tycker jag. Och nepp- ibland har man ingen lust att blogga och så måste det få vara. Kram & Må bäst!

Lippe sa...

Härligt när livet tar så stor plats att det inte finns tid eller lust att hänga vid datorn!!
Fast man saknar dig ju....
Kram