"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 8 september 2011

Visst är man väl stammis...

..på ett restaurang om man snackar om när vi såg senast, med personalen??
Var tillbaka på favvisen V.E.S.P.A på Limhamn och hämtade lunch idag. De har en gräddig svamppasta som är heeelt fantastisk. Mums!
Och shitchattade sådär mysigt och världsvant med snubben bakom disken medan jag väntade på min beställning och slötittade i Sydsvenskan... Stammis-aktigt, eller hur?! ;D
Det var ju där jag hämtade gårdagens middag också...


Hittade bild hos Gourmet Morsan...

Har jag sagt att jag lätt snöar in på maträtter...?
2 da´r i rad...
Gutte!

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Mia sa...

ja, du kan nog klassas som stammis då. Ser väldigt gott ut!
Kram

Malla sa...

muuuums!

Maria sa...

Hej Madde!
Nu har jag en stund över att titta in till dig oxå och ansluta mig till din fanclub! Och bli sådär stammisaktig....

Välkommen till som följare hos mig!

Kram