"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 22 september 2011

Nu ska jag ta mig jävligt mycket samman...

...för att palla med sista flygningen innan semestern. Både kropp och knopp har nämligen redan checkat ut och tagit ledigt...


Och de där Grekerna... Jag blir så trött!!
De strejkar och försenar oss varenda, varenda gång vi ska ner till deras regioner. Vill de egentligen ha turister där nere? Man kan ju undra, för det frestar alltså på när man blir försenad och tvingas sitta på flygplatser runtomkring utan en för oss egentligen synbar anledning... Turistnäringen är ju i dagsläget det enda Grekerna har att komma med. De kanske inte skulle skita där de äter, för att uttrycka mig diplomatiskt...

Nu satsar jag på lite god karma, och drömmer mig bort till Grekiska stränder och tzatsiki...



Min kropp är lite ding idag... Hungrig, fast illamående. Trött men rastlös. Glad men uttråkad... Jepp! Det kommer bli fantastiskt att vara ledig lääänge.
Vi behöver en paus, flygplanen och jag...
Och jag är fortfarande glad för skorna jag köpte i Jylland!

OCH! Nu har ni sprängt 30 000 sidvisningsvallen! Tjohoo!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

tzatsiki skulle inte vara helt fel :)