"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 12 september 2011

Fick en HÄRLIGT mail!

Det stod;

Nu er det snart tid til ferie!

Åh, vilka ljuva ord!!!
Mailet var ifrån Spies, och de ville påminna mig om att köpa tullfritt... Of course I will!!!


Det är verkligen mycket nu... Och semestern är det enda som håller mig vid liv, känns det som... 2 veckor kvar... Eller, som jag väljer att se det; 4 flygningar!
Efter nattflygningen jag har framför mig idag, är jag ledig i en vecka. en hel vecka!
Det ska bli sååå skönt! Sen jobbar jag tre dagar, och därefter väntar 3 veckors semester.
Jamen, jag veeet! Visst är det skönt för mig!!
Hm... Nu känns det faktiskt mycket bättre... Ibland hjälper det att lyfta blicken och se framåt...
Nu kräks jag nästan lite på mig själv faktiskt! Lite mycket klyschor, va?

Nä, nu är det dags att rädda det som räddas kan i det här bulldog-fejset...
Det stora förvandlingsnumret ska påbörjas. Från skankig, trashig medelålders För helvete! Jag är medelålders!! Panik!!! morsa, till glammig nåja... flygvärdinna...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Lippe sa...

Have a safe flight!!