"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 10 september 2011

Egokick!

Igår vad det någon som googlade "madeleine blogg" och hamnade hos mig...
Undrar om det verkligen var min blogg som var målet..?
Jag väljer att tro det.. Ganska coolt!


Det är ju de facto ganska många som söker efter min blogg på Google varje vecka.
Det tycker jag är helt fantastiskt!
Min lilla blogg... TACK!!

Sen är det andra som googlat på "Afganhund", "Språkförbistringar" och "Khadaffi" som också hamnat här... Undrar om de läst något eller bara klickat sig vidare ut i cyberspace...
Det kan jag ju fundera över! Och aldrig få ett svar...

Jag har en läsare i Karlstad. Som googlar mig ofta.
Till dig; Jag är så glad att du ständigt återkommer! Du är så hjärteligen välkommen, vem du än är! Hade varit kul om du ville lämna en kommentar nån gång, så jag får veta vem du är, och jag kan stilla mitt nyfikna sinne... ;D

Här är lite reklam för Karlstad! Heja Karlstad!

Nu bär det snart iväg till Norrköping för min del.
Ska dra iväg lite tidigare till Kastrup (flyger till Arlanda)... Ska äta en skitgod nudelrätt där. Och shoppa.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

:-D Ha en underbar dag!!
Sedan tycker jag faktiskt du kan lägga in en bild på en afghanhund också...när du ändå hyllar Karlstad lite menar jag! Ok?

KRAMAR från Tyresö (!!)