"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 7 september 2011

Den är på väg...

...borrmaskinen, alltså.
Sonens room makeover har gått lite i stå i väntan på den...
Men nu kommer den efter kl ett...

(Jag är helsåld på verktyg. Älskar verktyg!!)

Så nu ska de nya gardinstängerna upp!
Gillar inte att jag inte har någon att hålla dammsugaren när jag borrar... Jag kommer behöva städa också. Efter borrningen.
Men blir det fint kommer det en bild!

Ikväll väntar pasta & vin i trevligt sällskap.
Sen har jag varit korkad nog att boka en tandläkartid kl 8 i morgon bitt. På en fridag.. How stupid is that?!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

Men hahaha är du också en borrtjej!!
Jag borrade så katten fick chocktrauma igår...i brist på sugarhjälp så blåste jag som en besatt MEDAN jag borrade! Visade sig vara mindre lyckat, med tanke på spridningen av fint tunt damm.

Jaja! Kul var det!!

Ha en härlig vinkväll...du som har sällskap! ;-)