"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 1 augusti 2011

Vilken helg!!


Haft en otroligt kul helg!
Bröllop/50-årsfest och klackarna i taket. :D
Mycket motvilligt tvingas jag acceptera att helgen är slut...
Den kommande veckan är det en del jobb som väntar, och Melker får över en kompis ifrån Danmark.
Har mycket att göra... Fattar inte vart tiden tar vägen!
Men nu ska jag i alla fall sova välbehövlig skönhetssömn.
Fy fan vad jag ser ut...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Kanske du ser ut som jag gör nu efter en vaken natt då jag håller på att hosta ihjäl mig....

Anonym sa...

Haha- underbar bild! Såna helger är guld värda- bra att ta fram ur minnesasken när man behöver energi under en mindre bra dag. Ha en fin jobbvecka :)Tjillevipparn

Helena m. 4 sa...

Intressant "flajj" du har på både ben och lugg...
- men snyggare bilder har jag ju sett på dig ;-)

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahaha! Det ser ut som en fågel landat på mitt huvud! :D