"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 13 augusti 2011

Vad äckligt...

Åkte och handlade på "mitt" ICA Maxi i Västra Hamnen...
När dörrarna öppnar slig slår en omisskännlig "doft" av svettig gympasal emot mig som ett slag rakt på käften.
Innanför dörrarna sitter 4 killar i 25-30 årsåldern som om de var på läger, i träningskläder.
De tittar på mig som om: "Jasså. Du är bara och handlar idag. Vi motionerar! Sådär nedlåtande...
Det visar sig att det tydligen är nåt motionslopp som har sitt mål i VH, och alla går in på ICA Maxi och går på toaletten.
Well, om man har sprungit ett lopp och behöver pissa efteråt, så har man inte svettats tillräckligt, om du frågar mig!! Mesar... ;)))

Googlade på "pinsam löpare" och fick upp denna bilden, så håll till godo!


Nu har jag förresten köpt färska kantareller. Svenska. För 200 spänn kilot. Det kommer smaka gött...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: