"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 2 augusti 2011

Jubba jubba juuubba!

Jepp.
Det är precis vad jag gör.
Idag och i morgon.
Ignorerar totalt det faktum att det är asfint väder, och fokuserar på att komma i säng i rimlig tid.
Inte så lätt med två tonåringar i huset...

Men jag har tänkt mig att plugga in ett par öronproppar och stänga in mig i min egen "avdelning" i lägenheten senast kl 22. Låt oss se hur det går med det...
Ska ju jobba nästan 14 timmar i morgon... Och jag e rätt trött efter att ha stigit upp kl 04:00 i morse...

Maten e snart klar, och jag sitter och dricker ett glas vin och lyssnar på babblet inifrån Melkers rum. De två grabbarna snackar danska jysk i munnen på varandra... :D
Och Fenix busvisslar hela tiden. Han är så cool! Ska hitta på nåt mer att lära honom... Kanske ett "Oh, no"...?

Nä. Pallar inte mer.
Sar så!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Marie sa...

Härlig blogg du har!!
Lägger genast till mig som följare, för något här vill jag ju inte missa! =)
Hoppas du får sova ifred! =)
//Marie