"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 9 augusti 2011

Det var min själ på det berömda....

..håret som jag hann in genom dörren, innan jordens åskoväder drog över Potatisåkern! Shit vad det blixtrar, och det bara öser ner. Gillar det inte... Lite såndär skräckblandad förtjusning... Har ju jordens utsikt över havet när det brakar lös, och det är otroligt fint att titta på.
Men det är ju inte favorittillfället att vara ensam...

10 km kändes tungt idag... Phu! Men nu är de gjorda! *klapp på axeln*


Nu blir det dusch, sen ska jag hälla upp ett glas vin och ta itu med den där förbenade uppgiften... Suck!

Jag vill mycket hellre leta reda på ett recept på persikomarmelad... Tro jag ska koka en laddning i morgon...

För övrigt tycker jag dagen har varit ganska tradig...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

4U2 sa...

Inte illa med 10km! Grattis!