"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 8 augusti 2011

Det går bra nu...

- Antal sidor lästa: Många! Och jag måste ha hjälp av min kusin som är engelsklärare, hajjar alltså inte helt det där med apostrofgenitiv...

- Lunch: 4 skumbananer. Frukt är nyttigt!

- Antal soltimmar ute på terrassen: Tre! Och på nyheterna lovade de regn HELA dagen... Hrmpf...

Nu längtar jag efter min kvällsmat. Det blir Andbröst, balsamicosås och potatisgratäng med massor av vitlök. Funderade på att bara ha sallad som tillbehör, men kom fram till att, nej. Här är det fredag, så det blir osse ett glas vin till maten! Precis som alla andra veckodagar, typ...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Skumbananer? Nä, ta choklad istället :-)

Tjillevipp morsan sa...

aahhh- de där är mina favoriter! 4 lät fjuttigt- ta minst 6 stycken nästa gång- till lunch ska man äta mycket..;)