"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 21 juli 2011

Tråk-Torsdag...

Och tonåringen sover fortfarande...
Igår sa han att han ville upp tidigare, men man kan fan inte få liv i honom...

Nu blir det plugg hela dan. Skittråkigt.
Melker ska till sin mormor så jag ska bara mala, mala...

Men ikväll grillar vi. Ska försöka hitta den där goda Jack Daniels Barbecuesauce som vi käkade på TGI Fridays i Stockholm...


Om jag har gått min powerwalk?
Nope.
Vet ni vad min ursäkt är?
Jo, det är så mycket avgaser nu, mitt på dagen, så jag väntar tills ikväll, när där inte är så mycket bilar... ;D
Bra, va!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Inga avgaser här men struntar i att gå i alla fall ;-) Ikväll blir det flådig middag, skönt när nån annan betalar :o))

Mia sa...

Plugga på, plugga på. Snart sitter glosor och engelska som en smäck!
Ja, visst är det dumt att promenera i avgaserna. :)
Kram