"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 6 juli 2011

Skona mig... på alla sätt och vis...

...och min arma kropp...
Lite..utmattad... var jag ju tvungen att asa mig iväg till affären...
Kylen var ju förberedd på 3 dagars bortavaro...

Det här är jäkligt gott!

Banan med Keso Äpple och Päron och lite kardemumma på toppen... Skonsamt! Och smalt..Men smakar som godis!

Nu ska ni få "receptet" på världens godaste isthé. Thai-style..

Två påsar grönt jasminthé, en liter vatten, honung efter smak och lime- och citron skivor...


Så himla gott! Och blundar jag, så sitter jag på Novotel i Surin och sörplar isthé vid poolen... Längtar tebax!!!!!

Förresten.
Från och med nu bojkottar jag Aftonbladet!!!
Tänkte jag skulle ha lite att glo i nu när jag inte har annat att göra. Köpte dagens tidning med bilaga...


Vet ni vad bilagan kostade??
TJUGONIO JÄVLA SPÄNN!!!!
Hur i hela friden tänker man när man säljer en bilaga för dubbla priset av vad själva tidningen kostar??
Hade jag sett priset i affären hade jag aldrig köpt den. Dessvärre såg jag det först när jag kollade kvittot när jag kom hem...
Rena rånet, om du frågar mig! Vem som nu skulle komma på tanken att fråga mig, vet jag inte. Men ändå, liksom...

Tataa.
XXX

1 kommentar:

Karro sa...

Vilka goda recept du delar med dej av!! Tack för dom;-)!
Usch för att bli sjuk:-( Synd att jag inte bodde nära dej så hade jag kunnat handlat åt dej!!
Krya på dej!
Kram K