"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 5 juli 2011

När man inte är den gladaste donnan i världen...

...så är det perfekt att ha ett jobb som mitt.
Man måste ta sig samman och fixa ihop anletsdragen till ett leende.

Hajja att jag MÅSTE ta bort det där jäkla mellanrummet mellan framtänderna!! Vet inte vad jag liknar!!!

Därför är det med lätt hjärta som jag nu packar ner lite pinaler till mitt Aalborgstopp som väntar i morgon..
Älskar att jag vet att det kommer bli kanon med goa kollegor och ett somrigt Aalborg med både shopping och god mat.

Fan att man inte kan lämna det "o-glada" hemma helt, bara...
Det ligger där i magen och molar... *mol, mol*...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Mina dagar sa...

Jag som har ett liknande yrke som dig vet vad du pratar om:)!
HOPPAS ni får det trevligt i Danmark!!!

Kram Eva