"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 23 juli 2011

Me, Melker & Harry!

I kväll ska vi gå på bio.
Vi ska se sista Harry Potter-filmen. I 3D!
Gud, jag har inte sett nåt i 3D sedan jullovsmorgon med Kia Berg 1984...! (Eller var det Anneli Rydé??) Lite blurrigt med minnena så långt tillbaka...

Det är en era som tar slut. Melker har liksom vuxit upp med Harry Potter. Första filmen är helt klart bäst. Jag har somnat till ett par av filmerna när vi sett dem på bio. Melker har blivit lite besviken då...Men jag hade faktiskt varit uppe sedan halv fyra på morgonen och flugit fram och tillbaka till Cypern innan vi gick och såg filmen...
Så.
Idag blir det final med bakersta raden och allt. Och en jättebalja popcorn, såklart.
Återvänder med recension...


För övrigt är det bara en och en halv dag kvar av semestern.
Och jag gläder mig att börja jobba igen!
Var sak har sin tid, liksom...

Nu blir det korv och makaroner!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: