"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 5 juli 2011

Jag kan fan inte klaga, alltså...

Solen skiner från en ännu klarblå himmel... Undrar om det håller i sig... SMHI är väl inte dem man lyssnar på helst nuförtiden... Det stämmer ju fan aldrig ändå...

Hade en kanonkväll igår... Ribbersborgs Kallbadhus har en finfin terrass att sitta på.

Och vi fick vårt efterlängtade rose´vin och en babbelstund, väninnan och jag.

Hej på mig!

Nu ska jag powerwalka min dagliga mil. Jävla bra vana, det där... Kilona rasar av mig!!
Har faktiskt bara 0,7 kvar... Sen har jag vunnit slaget mot chokladbullarna ombord...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Karro sa...

Åh va snyggg du är! Guuud, härligt jobba! Nu blev jag oxå sjukt motiverad att gå en mil om dagen! Hepp, hepp;-)
Kram på dej