"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 18 juli 2011

HALLÅ!!

Tebax i Skåneland igen...
Och bloggen och min älskade Potatisåker...

Amen, alltså! Stockholm i mitt hjärta...
1300 km med bil, Vasamuséet, Slottet, Fotografiska, Naturhistoriska, Gröna Lund, Waxholm...
Plus umgänge med helt fantastiska vänner..
Jag är så RIK! Jag har världens finaste vänner, punkt slut!

Nu e det skönt att vara hemma igen.
Melker har försvunnit som en löning. In på sitt rum för att spela PS3, såklart..
I morgon är allt tillbaka i sin ordning. Mat, motion, sömn... Har nog gått upp ett kilo..fem

Lägger upp lite bilder när jag piggnat till... Nu ser jag faktiskt dubbelt, så trött är jag!
Men sjukt tillfreds med livet!! Fan vad jag har det bra... :D


Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Lippe sa...

Härlig känsla!! Håll kvar den så länge du kan och somna med ett leende på läpparna!
Kram

Mia sa...

Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Visst kan man vara rik på mycket. Så härligt!
Hoppas du sovit som en sten och nu är pigg som attan så vi får se resultatet i form av lite bilder från helgen.
Kram