"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 1 juli 2011

Bästa starten...


Vaknade som vanligt av att jag inte kunde luft... Nä, jag har inte sömnapné, jag är beroende av näsdroppar... Suck!
Ska till Apoteket idag och köpa cortison, kan ju inte ha det såhär...

Men för övrigt har jag den bästa starten på dagen!
Nyheter på TV:n, ligger i sängen med datorn i knäet och en Nespresso inom räckhåll...
Så kan ju inte denna dagen gå helt åt helvete, eller hur? ;D

Funderar för övrigt om jag kanske ska lägga en sånhär makeup idag....
Eller inte...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Tina Ballerina sa...

Så snygg som du är så kan inget bli fel --- inte ens pandalook ;-)

Karro sa...

Härlig morgon... Önskade jag oxå att jag fick, men istället bekv det en sån där panikmorgon med morgonbestyr upp över öronen och snabbt iväg på simskoleavslutning... *suck* Men nu börjar jag tagga ner lite;-)
Ha en fin dag!
Kram K