"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 19 juni 2011

Så kolosaaalt nöjd!!!

Jamen, hajja vilken söndag jag har idag...

Jag och väninnan A travade en 8 km lång powerwalk i Klagshamn... Sommrigt i kubik!

Sen blev det grillad korv till lunch - Smaskens! Och det var med underhållning av tuffe S, 8 år, som visade dansuppträdandet han haft i skolan i torsdags!

Sen drog vi iväg och plockade jordgubbar!

Så nu ska jag frossa tills jag storknar - och sen frysa in resten till Frozen Margueritas...

Vet ni förresten att man kan borsta tänderna med en jordgubbe och få vitare gaddar...?

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Karro sa...

Vilka härliga bilder! Vill oxå ha så mycket jordgubbar ju...
Hmm när de har jag aldrig hört talas som... Borsta tänderna med jordgubb;-) Fränt;-)
Kram K

Helena m. 4 sa...

Määh - jag vill också ha självplock här i Spenaten, men jag får väl ge mig till tåls tills vi kommer ner till Danmark i sommar...