"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 21 juni 2011

Phu!!!

Shit vad varmt det är i dag...
Tur att solen inte skiner hela tiden, för då hade jag nog tuppat av...

Varit och käkat lunch med Fröken Ballerina. Supertrevligt! Ceasarsallad... Mums!
Sen blev det lite shopping... Rea överallt, för sjutton!
Blev en kavaj på Zara... Jag har ju bara 9 kavajer sedan tidigare... Hrm... Det blev en tröja också. Kul för mig!!

Jag ska bli bortskämd ikväll... Finingen kommer och lagar middag till oss... Lyxigt, va!
Ska hyra "The Kings speech". Gläder mig att se den!


Nä, vidare! Har tusen saker att fixa...
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Tina Ballerina sa...

Dum-Ballerina halkade in på Benetton och handlade en massa kläder på 50%. Jag har ju inga kläder, precis som du inte har några kavajer ;-) Hoppas annars att du hittade vad du sökte ;-)

Mia sa...

Vi såg den filmen i helgen och jag gillade den jättemycket. Jag tycker Colin Firth är en grym skådespelare!
Ha en mysig kväll med finingen och hoppas ni gillar filmen.
Kram