"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 9 juni 2011

Klantarsel!

That´s me!

Lagade lite mat i gårkväll och saknade plötsligt en massa köksredskap... Slevar, tänger, salladsbestick osv... Aha! Jag har säkert glömt dem i festlokalen i lördags!
Nu travade jag dit i småspiksregn och snålblåst, bara ca 300 m, men ändå, liksom... men icke!
Så börjar min tröga lilla hjärna att arbeta, och min själ om jag inte slängt pinalerna tillsammans med matresterna!! Amen, va fasen, alltså....

Nu är det inte så att det råder någon som helst brist på köksredskap här hemma, men det är ju ändå vansinnigt irriterande att man ska va så förbenat klantig...
Och nu får jag en unstopable lust att slänga mig i bilen och köpa nya slevar och salladsbestick, men ho ho ho! Hold my horses! Nu ska jag få lov att vänta lite, klantfia här...


För övrigt är det skitväder och jag har bara lust att klampa runt i mina gummistövlar...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha...... om jag känner dig rätt så innan veckan är slut har du köpt minst en slev .....säger Mona