"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 18 juni 2011

Himma igen...

Jag vet att jag tjatar, men fy fan vad skönt att va hemma...
Haft det absolut toppen!
Flygningen igår gick i ett huj, och jag tog ett tiiiiidigt flyg hem. Kan ju inte slösa bort en lördag, eller hur?
Fast det är egentligen just precis vad jag har tänkt att göra...

Slappa, njuta av att vara hemma, laga lite god mat... Isterband och stuvad potatis... Namnam!
Kanske en powerwalk om någon pallar hänga på. Ingen lust att gå själv...Sa latmasken...

Köpte en finfin sminkväska på Landvetter. Den jag har haft nu, är en genomskinlig plasväska med fiskar på som man fick gratis på Kastrup för några år sedan att ha solkrämer i... Men nu har dragkedjan pajjat på den.... Nu har jag köpt mig en randig, lite Missoni-inspirerad sak... (Shit, vilket intressant inlägg, va??! Hahaha!!)

Ärligt, det snurrar i skallen. Sovit 2,5 timme i natt.
Ska ta en lur på soffan - hörs sen!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: