"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 11 juni 2011

Halv åtta hos mig!!

Jamen, de som känner mig, vet att jag går väldigt mycket upp i mat...
Jag älskar att både laga och äta den...
Idag har jag verkligen förlustat mig ibland grytorna! Köpte "Oksecuvette" i Danmark för ett tag sedan.. Vet inte riktigt vad man kan jämföra med i Sverige... Som Rostbiff, fast lite mörare och med fettkant...

Marinerade den i flera timmar i massor av vitlök och grillolja.. Körde den på låg temp lite för länge och den blev nästan perfekt...

Till det hade vi ugnsstekta grönsaker, balsamicosås och vitlöksbröd...


Smakade deeejligt!

Sen sa det bara "SLAM" och Melkers dörr slogs igen och PS3:an går varm igen...
Jag har lovat att han får göra precis vad han vill idag, så det är inte mycket att orda om...
Jag bloggar, sms:ar och kollar TV sålänge.... Ganska mysigt!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

Men varför är det så långt avstånd mellan oss! jag hade ju lätt kunnat tänka mig att gå matlagningskurs hos dig och sedan kunde vi diskuterat livet över ett par tre glas vin! ser vrålgott ut! Som vanligt när du lägger upp mat!!! kram fina!