"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 13 maj 2011

Tillbaka på Potatisåkern!

Häärligt att vara hemma!
Men jisses, vilken mysig tur jag haft...

Bornholm gör verkligen skäl för smeknamnet Östersjöns Pärla...
Kolla här....;

Fotot taget i går kväll utanför hotellet...

Vinkevink! Från trappan ner till havet...

Idag hyrde vi herrcyklar och cyklade in till Rönne... The Big City...

...Och på vägen in så fann vi ett sånt där runt hus... Det är kyrkor! Fiiiin!

Inne i Rönne hittade jag denna skylten... "Varm öl med grädde". Någon som vill prova? Fy fan, det måste vara för att de är uttråkade under vinterhalvåret som de finner på såna märkliga ting...

Är man på Bornholm måste man äta en "Krölle-Bölle"!!!! (En mjukglass, som tydligen bara existerar på Bornholm..) Gott! Och smakade som...mjukglass...

Sen tog jag en massa fina bilder på hus, som jag inte tror ni pallar se.
Väl tillbaka på hotellet sprang vi på den här lille gynnaren...

Visst är han söt!!

Sen flög vi en sväng till Mallis och landade till slut i Köpenhamn.
Nu sitter jag här på min Potatisåker och är jäkligt nöjd med det!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: