"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 24 maj 2011

Om man börjar jobba kl 05:50...

...borde det vara förbjudet enligt lag att stänga av Öresundsbron för reparation, så jag måste köra ännu tidigare till jobbet i morgonbitti....


Har shoppat lite online idag igen... Behöver lite snyggt till kommande konfafest, 2 studenter och 2 bröllop... Men som alltid när man handlar på nätet; Låt oss nu se hur det blir...

Såg förresten på min telefon att jag för tillfället har nät hos Telenor DK... Ett danskt nät täcker alltså bättre än Tre just nu.... Det blir säkert billigt, det hät... Roaming brukar ju vara svindyrt gratis!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uscha mej för tidiga morna. I hate dem...;-) Hoppas att din dag bra iallafall!
Älskar din blogg!!;-)
Pss... Har åter nått strul med min blogg så jag kan inte kommentera på vissa bloggar så därför använder jag mig av att vara anonym;-)
Kram K
(äppelblomman)

Malla sa...

men blä för att börja så tidigt! hoppas du kommit dig i säng då ;)