"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 18 maj 2011

Lite småstressigt och ARGT...

...Men nu är en massa fix fixat.
Och jag är så jävla trött. Efter att ha sovit genomsnitt 5 timmar varenda natt nu i flera veckor, håller jag nu på att stupa...

Måste ta en lur nu. MÅSTE!
MEN UNGJÄVELN SITTER OCH LEKER MED SINA KLOSSAR!

Snart börjar jag gråta..
Jag betalar 13290 kr i månaden för att bo här.
Ja, ni läste rätt. Trettontusentvåhundranittiokronor.

Just nu vill jag bara flytta.

"#€&%
XXX

11 kommentarer:

Lena sa...

Kamma till dig nu och gå upp och tala vett med dom : ) Jag håller på dig och sänder dig massa styrka. You go girl..

Helena m. 4 sa...

Idag har jag äntligen fått ändan ur och postat ditt brev... det borde vara framme imorgon (eller senast fredag)

Helena m. 4 sa...

btw - 13.290...
gaahhhh... där fick JAG ont i plånboken...

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Lena jag gjorde det ju igår... Men det hjälpte föga... :(

Helena, you´re a doll! Du, jag har inte haft ont i plånboken förrän nu. När det inte e skönt att va hemma, är det inte värt pengarna...

Kram!

Lena sa...

Oj det missade jag. Men jag får åka ner till Skåneland och hjälpa dig. Fan vad arg jag kan bli. Inte att leka med. Dessutom är jag slug. Så den familjen kommer rea ut sin bostad när jag är klar, bara så dom kommer därifrån illa kvickt.
Har du möjlighet att byta sovrummet ett tag och ställa in stereon med högtalarna uppåtvända? Påslagna hela natten? Eller låna en Mora klocka och låt den slå varje halvtimma...dygnet runt. Det hade en granne här. Den slår inte längre nu : )))

Lippe sa...

Kolla med Lena vad de gjorde med klockan som slutade slå!! Det är ju vad du vill att den lilla ängeln ska göra!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

HAHAHAHA! Fan vad go du är!!! Jag funderar på att göra nåt sånt när jag åker på stopp... Lämna en sjukt irriterande låt på repeat och högsta volym i en vecka... ;)))
Nä, får väl ta det med hustomten igen. Han lovade hjälpa om det inte blir bättre.
Kram och tack för ett asgarv!!

Madame Edith sa...

13290:- !!! men herregud vilket dyrt boende du har. Hoppas att du får lite lugn och ro i huset snart. Kram/M

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

I know.. Men det är verkligen värt pengarna i normala fall... Jag bor i paradiset! Jag ska få löst det här. Det MÅSTE jag...
Kram tebax!

Tina Ballerina sa...

Gillade förslaget med Moraklockan. Du kan kanske få låna mina föräldrars kuckelikuvariant från Alperna. (Dom låser in fågeln de nätterna jag sover över, hehe.) Den är garanterat irriterande ;-)

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Nästa gång jag kommer till Dubai, ska jag köpa en såndär väckarklocka med böneutrop. Och den sätter jag igång när jag själv inte är hemma... Mohohohahaha!!
Men vad knäckt jag hade blivit om mina grannar hade haft ett gökur... Hahahaha!!!