"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 20 maj 2011

God morgon! Idag är det konfirmation!


Lille pågen konfirmeras idag.. Naaawh...
Jag blir helt rörd när jag tänker på att min lille bebis redan har blivit så stor...
Konfan är i Danmark, på Jylland, där hans pappa bor. Så nu kör jag, brorsan och hans sambo över land och rike. Dryga 30 mil har vi dit, så det vill till att allt går som smort, så vi hinner dit till kl 11...
Volvon e i alla fall nytvättad och nytankad!

Efteråt äter vi tre lunch på Hjerting Badehotel. Nej, pappan och jag är inte såta vänner, och kommer heller aldrig att bli. Därför håller vi vår konfafest i Sverige den 4 juni... Sen går färden vidare till Tyskland... Vi ska shoppa...


Det är säkert en miljard människor folktomt, eftersom det är Store Bededag, en röd dag i Danmark fredag...

Så, nu är fikakorgen färdigpackad, jag är klar, nu kör vi! En dryga 70 mil lång resa väntar...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Tjillevipp morsan sa...

Åh :) - din "liten" börjar bli riktigt stor å så klart det är rörande. Hoppas dagen blir glimrande fina du!
Kram!