"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 8 maj 2011

Det är inte hårt att vara jag...

...inte alls.
Kolla bara här. Blommorna som står på mitt matbord...



Dom är helt ljuvliga...

Kvällen igår..
Oerhört lyckad!
J hade fixat blinier, kalixrom, cremefraiche, mozarella-tomat-basilikasallad, nykokt sparris med tryffelbearnaise... Jamen, fatta vad smarrigt..!
Drycken blev mitt bidrag..


Och vi satt med en utsikt som nästan tog andan ur en. Vad sägs om denna solnedgången?


Jag var lite smart... Lånade ut min cykel, så nu måste vi ju ses igen... Mohohahaha!

Skallen var i oordning när jag vaknade.. Champagne har tyvärr den effekten, men fan vad gott det är! Nu har jag börjat räta ut mig, och gläder mig till en dag i solen.
Förresten, igår när vi satt där vid bryggan, var det flera som badade. Tufft! Det måste varit sjukt kallt... Jag väntar tills det blir 21 grader... ;)))

Nu; Ett stort glas med cola...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

Men vad underbart, otroligt romantiskt det ser ut att ha varit! Och vilka blommor!!

Ha en fin dag idag med dina blommor och minnen! :-)

Varm kram!