"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 17 maj 2011

Bankande grannen...

...Det kan ju bli en riktig följetång, det här!

Snackade med hustomten... Han tyckte jag skulle prata med bankande grannen själv... Och jag måste ju ge honom rätt. Det är bara att ta tjuren vid hornen. Men jag är en mes. Så jag måste förbereda mig. Jag har därför beslutat mig att göra det i morgon. Innan kl 12. MÅSTE!!!!!!
Folk som känner mig tror väl inte sina ögon, men jag gillar inte såna här grejer... Usch...


Men nog om det, nu är det party-mode "ON" som gäller!
Snart drar jag till Köpenhamn för lite hoolabaloo!!



Uppdatering kl17:15!
Mäktade inte med tanken på ännu en arla morgon i morgon.
Jag stövlade bokstavligen, i mina gummistövlar, upp till grannarna och bad med mitt allra snällaste flygvärdinneleende att de kanske kunde tänka på att det är väldigt lyhört i huset, och att jag vaknar på morgnarna av bankandet. Och de lovade dyrt och heligt att tänka på detta. Phu! Skönt att det är gjort, och det gick ju bra! Tänk vad man bekymrar sig, va... :D

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Det var väl bra, men du... vad hände med den "horande" grannen ? - dem med den skånska *födelsedagslappen*

Lippe sa...

Ha, om du gjort det imorgon hade det kanske inte blivit lika trevlig och civiliserat efter halabalo ikväll? Men å andra sidan kan du kanske få det lite vilsamt i morgon?

Tjillevipp morsan sa...

Storartat! :) Hoppas tjolabandolakvällen i Köpenhamn blev just thokabandola :)
Kram!

Tjillevipp morsan sa...

hm.. just hur det är när det är thokabandola vet jag inte..slippery små tangenter på den här sidan datorskärmen..
:)