"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 6 maj 2011

After Work, Lilla Torg och Män...

Varit på AW med tjejerna...
Fan vilket bra koncept det är!
Beställ nåt att dricka, och ät gratis buffé... Tack ska du ha!
Populärt!


Sen drog vi vidare till Lilla Torg...


... Och Mello Yello...

Men efter 4 timmar hade jag Afterworkat tillräckligt, och hojade hem igen.

Till sist vill jag säga att det endast finns två män i hela världen som förstår mig. Det är Ben. Och Jerry.


Nu sitter jag och tittar på Bonde Söker Fru... Kan ingen rädda mig????

Tataa...
XXX

2 kommentarer:

Thord sa...

Det är synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars så hade du varit välkommen att dela min chipspåse :))

Blåklinten sa...

Visst är det härligt med AW. Och nu börjar alla uteserveringar öppna också. Problemet är väl bara att det brukar vara svårt att få en sittplats..