"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 13 april 2011

Magkänsla när den är som bäst...

Kan ni också få en såndär bra magkänsla ibland... Som om nåt riktigt, riktigt bra lurar runt hörnet... Sån känsla har jag just nu! Helt utan synbar anledning, men skit i det, det gäller ju att passa på att njuta när den dyker upp liksom... Mmmm...

Varit lite flitig och planterat ute på terrassen...
Ett exempel;

Några krukor till blev piffade, men det kändes lite fånigt att springa runt därute och fota.. *Fniss*

Och på tal om blommor... Jag köpte ju en famn tulpaner i Köpenhamn i måndags... Kolla in hur fina de fortfarande är! Inte konstigt man är glad i locket, alltså!


Nu ska jag slå mig in i min överfulla tvättstuga och bringa ordning!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anonym sa...

kanske ett gammalt foto från härliga bekymmerslösa tider påminde om hur mycket kul du faktiskt har gjort, håller på med och har framför dig! kram och tack för lunchen /Annika

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Så sant, så sant!! Tack själv, alltid kul att se dig! Kram.