"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 4 april 2011

Lunch i solen...

... Blev det idag!
Jag och fröken Ballerina satt på Café Gustaf Adolf och åt god lunch i solen... Det blev stekhett där, mot väggen! En god Ceasar Sallad...


Vi snackade lite om ditt och datt, så som man gör, och jag tror jag kommit till vägs ände och får skärpa till mig med godisätandet... Ska försöka "avsockra" mig, och hålla mig till frukt om jag ska ha nåt sött. Men inga löften, och livet får inte bli tråkigt. Allt med måtta, ju... Men ett ärligt försök ska det absolut bli!

Shoppade lite.. bara lite.. 2 tröjor på H&M... Inget speciellt... Men ändå, lilla påsen att kika i när man kommer hem... :D

Nu ska jag ta mig samman och röja lite här...
Tataa!
XXX

Inga kommentarer: