"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 6 april 2011

GodisKakorGodisKakorGodisKakor...

Ge mig mitt socker!!


Tredje dagen utan varken godis eller kakor... Nu börjar jag bli rejält sugen...
Men jag ska klara det. Det tar bara en vecka att "avsockras".
Som tur är kan jag ta en näve chips och ett glas vin, och det gör jag strax!

Och sen vill jag bara säga att jag är trött på att läsa att Agneta Sjödin är singel igen - Var är nyhetsvärdet?? Vi har ju liksom hört det förut... *Gäsp*


XXX

4 kommentarer:

4U2 sa...

Ha,ha,ha ja det kanske är en konstakt annons? ;)

4U2 sa...

KONTAKT skall det stå! :)

äppelblomman sa...

Härligt jobbat! Gött m,ed chips o vin;-)
Mmm är oxå trött på den bruden... Hon känns lite pasé nu;-)
Kram K

Tina Ballerina sa...

Hahaha, den med Agneta Sjödin var bra! Jag säger också bara gäsp....