"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 18 april 2011

Glad igen...

...Ja, så har man kommit till insikt igen; Ingen fubbik ska få mig på dåligt humör en längre stund!

Eftermiddagen var helt underbar.
Solen gassade från en klarblå himmel. När det drogs mot kvällning tände jag grillen och la på potatis på spett och några biffar som jag "för-kört" i ugnen på låg temp ett par timmar.
Smaskens!

Sen kom goa grannar och fick ett glas vin och vi njöt av solnedgången.


Vem kan vara på dåligt humör med en sån utsikt över Öresund och Köpenhamn...?

Nu ska jag mysa med min favvis-kille innan han ska i säng. Han ska tydligen se MFF´s träning i morgon... Och matchen på onsdag. Jag är mycket stolt över att ha närt en sann MFF:are vid min barm!

Trevlig kväll!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Vilken härlig dag du haft! Blev grymt sugen på grillad mat nu;-)!
Kram K