"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 10 april 2011

Det blir utan jacka idag...



Denna låten hade jag i huvudet hela dagen i går... (Plus "Om du har ett äpple, vill du dela det med mig.." Hahahaha!) Den är så himla bra! Jag och äldsta väninnan J spelade den när vi hade disco på dagiset på Karlshögsgatan 1978-79! Jäklar vad vi jazzade runt! :DDD

Nu blir det lite påfyllnad av ett skriande tomt kylskåp. Afsted till affären med mig, och handla sånt som andra ratade fredag och lördag... Hm... Inte alltid kul att gå i mataffären en söndag.

Men banne mig om inte det blir grillning idag...



Ska messa runt till alla tjejerna och höra hur statusen är... Tydligen en heel del festande runt omkring i Malmoe... Men lite knytis ska vi väl kunna få ihop.

Later!
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Blåklinten sa...

Du handla på en söndag är ju ingen höjdare, enda fördelen är väl att man slipper trängas.
Hoppas du har en fin söndag!