"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 28 april 2011

Deklarerar... Kul. Verkligen jättekul.

Allt är framlagt...
Kan det inte bara fixa sig själv nu då??????


Deklarationen ska göras ikväll... Och jag har sålt en lägenhet under året, så det ska också bli rätt...
Det är svårt att tro, men jag har alltså en ekonomiutbildning... Vem kunde tro det?! ;)))

Dessutom har jag drabbats av akut ambivalens.
Köpte 2 par brallor på Zara innan idag. Ett par vita och ett par röda. Och de är för stora... Och storleken mindre var för små. Varför köpte jag dom över huvudtaget..?
Och sen köpte jag en värmeborste till håret. Och kom fram till att det var fel modell när jag kom hem... Suck!
Det enda jag är nöjd med är en knallgrön v-ringad tröja som känns somrig och snygg!
Det blir alltså en klassisk returneringsrunda i morgon... Då kanske jag hittar nåt att ha på i morgonkväll, vilket faktiskt var anledningen till att jag gav mig ut på shoppingrunda från början...

Ja, ja...
Det har ändå varit en bra kväll! Var på Italiensk restaurang med vänninan L och hennes kids och käkade pasta och drack ett glas rött. Deeejligt!


Nähä... Den där förbenade deklarationen fyller uppenbarligen inte i sig själv... Hrmpf.. Det borde den, med tanke på hur mycket skatt man betalar... ;)))
Tar tag i skiten.. NU!

XXX

1 kommentar:

Anki sa...

Hoppas du är klar med skiten nu!! Hade också en husförsäljning att knåpa med och är galet lättad över att vara färdig! Dock inte lika lättad över reavinstskatten! :-( :-(

Varm kram och härlig helg till dig!