"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 1 mars 2011

Var går gränsen till desperat..? :D

Var sjukt godissugen efter maten idag... Och hade absolut ingenting gott hemma...
Det fick duga med en bit Odense Nougat som blivit över efter julgodistillverkningen...


Drömmer mig tillbaka till tiden då sonen hade dille på att spara sitt godis... Those days are gone, liksom...

(När jag har varit riktigt jäkla desperat har jag ätit cocostoppar direkt från frysen. Stenfrusna. Men säg det inte till nån, för det är rätt pinigt..)

XXX

3 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Humh... jag tror du passerade gränsen där när du började karva i nougaten.

Malla sa...

hahah, min man älskar nougaten där :)

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Är rädd för att gränsen e passerad för läääänge sedan... ;D
Malla, nougaten är skitäcklig när den legat i kylen. Fettet i den lägger sig som en raggsocka i hela käften... Men socker som socker, licksom... ;)))