"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 6 mars 2011

Saker och ting klarnar...

Läste en artiken om "Alien Hand Syndrome". (HÄR)


Det blev en riktig AHA-upplevelse!

Det förklarar varför jag inte riktigt passar i min bikini.
Och varför jag ibland har ont i huvudet dagen efter fester.
Också varför jag ibland kommer hem med alldeles för många shoppingpåsar efter en tur på stan.

Min hand trycker ner kakor, bakelser och godis i halsen på mig. Häller allt för mycket vin i min strupe, fast jag bara borde tacka för mig och gå hem. Den drar saker från hyllorna ner i min kundkorg när jag är ute och handlar.



Känns bra att få en diagnos...
vet jag i alla fall varför.
Och det beror inte på min dåliga karaktär.

XXX

3 kommentarer:

Anne sa...

Ha ha ha ha
Du är underbar!!!!!

Lippe sa...

Och här har jag gått omkring och skyllt trollen för allt möjligt!!

Mina dagar sa...

Men åh, måste gå in och läsa! Hej dårå!!