"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 2 mars 2011

Nu jäklar...

...är jag trött på att vara slöast i sta´n!
Letade fram den här gamla trotjänaren ur gömmorna...

Min Omron Stegräknare!

Jag tror det var väninnan J som fick igång mig. Hon är flitig med sin stegmätare!
Så nu ska jag utmana henne - 10 000 steg om dagen kan ju inte vara en omöjlighet?
Så upp och hoppa med mig!

Batteriet är dött i min Omron, så det blir dag 1 i morgon. Måste jaga fatt ett nytt..
Och jag kommer inte vara särskilt sund ikväll... Hrm...
Ska på en Invigning!
Eller... Återinvigning tror jag visst att det är. Väninnan A har bjudit med mig på Paddys.
Ska bli kul - och det slinker nog ner en drink eller två... Live band och mingel!
Nu ska jag bara hitta nåt att ha på mig... Samma jäkla problem varenda eviga gång!!

Återkommer när jag svingat mitt trollspö i garderoben! Eller nåt...

XXX

Inga kommentarer: