"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 16 mars 2011

I morgon...

...lovar jag lägga upp bilder från mitt underbara stopp.
Just nu är jag så trött att jag faktiskt vill kräkas, bara litegrann...

18 timmar och 40 minuter har jag jobbat idag.
Artontimmarochfyrtiominuter.
Japp. Jag kommer snarka BIG TIME!
Ungefär som han som satt brevid mig på flyget från Stockholm innan ikväll... Han bredde ut sig för kung och fosterland och snarkade som en jävla motorsåg. Det var ju JAG som skulle sova! JAG som jobbat mig runt halva jäkla jordklotet, för bövelen!

Nu, Fy fasiken vad det är SKÖNT att vara hemma. Fast jag saknar Thailand, jag hade det heeeelt underbart! Min sista slinga för vintersäsongen. Det får mig vilja gråta, bara litegrann...

I morgon, vänner, då ska jag bli en bättre bloggare/läsare/kommenterare...

God natt!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas du får sova som en drottning!!! och du, DU ÄR FANTASTISK på att läsa och kommentera! men lägg upp de där bilderna någon gång!! =D kram