"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 24 mars 2011

Fynd!

Inspirationen tryter, vad ska jag laga till middag??
Letar runt i frysen, och finner detta...

En 3-pack Magnum Mandel... Japp. En ligger i min mage nu, as we speak!

Men än bättre var, vad jag också fann...


Ett ankbröst! Jippiii!
Det är så sjukt gott! Så nu blir det andbröst, stekt till knaprighet på fettsidan, och lite rött på insidan, med sallad, ugnsstekt potatis med vitlök och nån läcker sås med nåt sött i . (Brukar funka till anka)
Åh, vad gott det ska bli!
Undrar vad jag mer har för skatter i frysen som jag glömt bort...??

XXX

3 kommentarer:

Anonym sa...

duuu.. de lät gott, och du säger att JAG är en hejare på att laga mat.. skitsnack :D / Josse

4U2 sa...

Oj då, har ni sådant i frysen bara "så där"? Hoppas det blir gott!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Joose, du ÄR en top-chef!!! Finns det överhuvudtaget något du inte kan laga..? Nix! Kram!

4U2!, jag brukar köpa på mig när jag är i Danmark och handlar. Ibland har de erbjudande på andebryst och då slår vi till!
Glassen måste var aett misstag... Den brukar försvinna inom få dagar... Den låg väl gömd! :D