"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 2 februari 2011

Vilken natt!!!


Shit (!) vad jag haft en hård natt!
Och då snackar vi inte på något positivt vis. Överhuvudtaget.
Vaknade halv fyra och hade värsta kramperna och feber, sen började mitt marathon...
Jag kände på mig att nåt inte stod rätt till när jag kom hem från Thailand, men nu har det nog börjat ordna upp sig. Phu!

Och vad gör man då när man ligger där och inte kan sova? Jo, jag tände TV:n. Och där var Tyra Banks Show på 3:an...
Programmet handlade om folk som frivilligt sväljer maskägg, så de får bandmask i magen, och därigenom minskar i vikt. När de sen är färdiga med "kuren", låter de sig avmaskas...
Och äggen får man genom att tvångsmata kor i Afrika med mask, och avlivar sedan kon och tömmer den på ägg.

Har ni NÅGONSIN hört något äckligare?!!
Är man inte illamående innan, så blir man det av det programmet!
Folk e fan inte kloka...

Nä, jag håller mig till min Proviva Blåbärssoppa och kardemummaskorpor, lite mer lättsmält..
*ryser över hela kroppen*

Ha en fortsatt go onsdag!
Jag försöker glömma det jag såg på TV:n..

Inga kommentarer: